czwartek, 19 lipca 2012

Cier­pienie na­leży do życia. Jeśli cier­pisz, znaczy, że żyjesz. Pogódź się z tym mała dziewczynko.

Rozpadłam się.
Na miliony kawałeczków.
Mój mózg mimo iż ma 24 lata nadal nie potrafi zrozumieć pewnych rzeczy.
Nie da się opisać słowami stanu w jakim się teraz znajduje.
Coś jakbym była trochę tutaj a trochę gdzieś...
Trochę jakbym była na haju?
Trochę jakbym była...w szoku?
Trochę jakbym... sama nie wiem.
Dzisiaj potrzebuję głodówki!

Człowiek uczy się na błędach.
To był mój kolejny.
Ale przecież niczego w życiu nie można żałować...

''wyluzujmy trochę ze sobą"

4 komentarze:

  1. Kochana, nie łam sie ...wiem czasem w zyciu musimy zlapac gleboki oddech i zaczerpnac powietrza by ruszyc do przodu ze zdwojona sila! Pytalas sie co robie..Jestem po szkole baletowej i zawodowo tancze. Obecnie pracuje w teatrze. W pierwszym pierwszym poscie masz w skrocie, a tak caly czas pisze o diecie, pracy i moich rozmysleniach ... niebawem pojawi sie post o mojej pracy..obiecany dziewczynom juz 2 miesiace temu ..potrzebuje tylko troche na to czasu :)
    Buziak!!!
    ...GzD...xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. takie dni przychodzą niespodziewanie, nie wiadomo dlaczego i po co .. ale musimy je przetrwać ! dasz radę kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie załamuj się
    Będzie lepiej zobaczysz
    3maj się:*

    OdpowiedzUsuń