piątek, 10 sierpnia 2012

A w kawie zamiast małej kostki cukru cztery wciąż zmęczone dniem, pastylki snu

Lubię poranki na wsi.
Kawa pita na tarasie w promieniach porannego słońca...

Prawą rękę- dłoń mam nie do użytku. Ugryzł mnie pies.
Robienie niektórych rzeczy lewą ręką...masakra.
Ale muszę sobie jakoś radzić.

Matka się czepia ,że źle wyglądam już i mogłabym przestać się odchudzać.
Szkoda ,że jak nie widzę tego żebym chudła wręcz przeciwnie, mam wrażenie ,że z dnia na dzień jestem większa!
Czekam na okres. Ma przyjść na dniach. Oby prszyszedł jutro tak jak powinien, bo w poniedziałek jadę z nim do Zakopanego i wolę nie mieć niespodzianki nagłej tam.
Tak, tak...jadę z nim. Z tym co mi powiedział wyluzujmy, bo ponoć go pocałowałam w usta...
Yhym...
Tak jak chciał zostaliśmy na stopie koleżeńskiej. Ile to trwało? Dokładnie 3 tygodnie. Tym razem to on mnie pocałował. Dziwny z niego facet więc nie będę się tutaj o nim rozpisywać. Mam nadzieję ,że będą to bardzo miłe dni spędzone w Zakopcu. Mam nadzieję ,że schudnę, bo będziemy duuużo chodzić po górach a ,że nie będzie mnie nikt pilnował to i jedzenie będzie niedużo.
To lubię!

Waga: 43,5kg
Udo: 45,5cm

5 komentarzy:

  1. ja też jakoś czasem czuję, jakbym tyła mimo że na pewno to się nie dzieje... miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, udanego wypoczynku, jej zdrowiej z reka wpolczuje..ja jak mam cos nia zrobic ..ughh WYpocznij, przyda sie to Tobie! a wagi jak zwykle..gratuluje...moze w koncu ja tez sie czyms pochwale kiedys ?? Jestem taka słaba przy Tobie ....
    ...GzD>..xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. oj biedna, jak ten pies Cie ugryzł ? moja mama też mi ciągle mówi żebym się już nie odchudzała, to jest jakaś masakra... jak mnie porównuje do siebie to wiadomo że będę dużo chudsza co wcale nie oznacza że jestem chuda ..;(

    OdpowiedzUsuń
  4. jednak się zważyłaś.
    Marzę chociaż o 4 z przodu, 43 to już w ogóle szczyt szczytów, tak odległy i nieosiągalny...
    nie zadręczaj się wagą, wykorzystaj ten wyjazd najlepiej dla siebie, ciesz się wakacjami. Niewiele ich zostało.
    I oby ręka szybko się zagoiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak ślicznie ważysz;*

    Miłęgo wyjazdu niech Cię okres nie zaskoczy tam. :)

    OdpowiedzUsuń