wtorek, 17 grudnia 2013

Chy­ba nikt tak do końca nie czu­je się w stu pro­cen­tach spełniony.

Dopiero co były wakacje a za tydzień już święta, koniec roku.
Nie mam postanowień, mam plany.
Chciałabym żeby przyszły rok był równie wyjątkowy jak ten.
W tym roku wbrew pozorom stało się wiele dobrego.
Skończyłam studia, dostałam awans w pracy, poznałam jego.
Pewnych rzeczy nie planowałam dlatego były tym bardziej miłe.
Ale ciągle mi czegoś brakuje, zawsze mogłoby być lepiej.
Dlatego będę o to walczyć, spełniać marzenia.

I będę wreszcie chuda!
Idealnie chuda.

8 komentarzy:

  1. Na pewno będziesz chuda!
    Zresztą i tak pewnie jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle trzeba się rozwijać, ciągle trzeba chcieć więcej. Nie można się zatrzymywać, bo świat ciągle się kręci i jeśli staniemy, to tak naprawdę zaczniemy się cofać. Trzymam za ciebie kciuki. Może być tylko lepiej !

    OdpowiedzUsuń
  3. O świetnie! Moje gratulacje! Ja również dobrze będę wspomnać ten rok. A jakie plany a propos odchudzania? Pozdrawiam http://honestly-ok.blog.onet.pl/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że rok się udał ;) mam nadzieje że kolejny będzie jeszcze lepszy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę tez jesteś zadowolona z tego roku (ja mimo wszytko też).
    bardzo optymistyczna notka, bije z niej niesamowita energia oby ci jej nie brakło przy spełnianiu marzeń :))
    zapraszam do mnie:
    http://kate-diaary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takim nastawieniem na pewno będziesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, jestem osobą, którą ciekawi tematyka poruszona przez Ciebie na blogu. Chcąc być szczera powiem od razu, że zbieram opinie na temat pro-any wśród osób, które są w nią zaangażowane, dlatego pozwoliłam sobie napisać na gg, i równie dlatego kieruję do Ciebie prośbę o udzielenie mi odpowiedzi na kilka prostych pytań. Oczywiście gwarantuję pełną dyskrecję, co do adresu bloga, pseudonimu czy formy kontaktu z Tobą (numeru gg, e-maila itp.) bo nie to stanowi sedna sprawy. Tak jak powiedziałam, zależy mi na opinii, dlatego nie mam zamiaru ani Cię oceniać ani krytykować, bo nie mam do tego żadnego prawa. Po prostu jestem ciekawa i nie oszukujmy się Twoja dobra chęć byłaby dla mnie bardzo pomocna. Dlatego jeśli masz ochotę na chwilę luźnej konwersacji daj znać pod tym komenatarzem lub bezpośrednio na nr gg 50338443, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń