piątek, 18 października 2013

autumn

Soundtrack z Ameli idealnie dzisiaj pasuje do panującej pogody za oknem.
Uwielbiam te dźwięki pianina.
Liście pożółkły już prawie wszystkie, opadają i przyklejają się do mokrego asfaltu.
Mój nastrój zmienia się wraz z porami roku.
A pomyśleć ,że jeszcze nie dawno piłam piwo na plaży w Jastrzębiej Górze, byłam na imprezie na Helu gdzie poznałam jego.
Czas biegnie nieubłaganie. Boje się tego, boje się dorosnąć.

Z dietą idzie coraz lepiej.
Dzisiaj przyszedł mój kostium na basen, od listopada wielki powrót do regularnego pływania.
Dzisiaj dzień pierwszy.
Raz w tygodniu aerobik.
Raz w tygodniu tenis.
Muszę znaleźć na to czas.
W zasadzie im więcej mam zajęć na głowie tym lepiej się czuję.


5 komentarzy:

  1. Nie ma nic lepszego, niż sport. Lato się skończyło, już nie da się tyle przebywać na świeżym powietrzu, więc trzeba szukać innych alternatyw. Wytrwałości w postanowieniach. Basen, aerobik.. dobry wybór!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bym popływała :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze się zastanawiałam.. Ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, czas płynie zdecydowanie zbyt szybko! Trzymaj się i ćwicz :)

    OdpowiedzUsuń