sobota, 6 lutego 2016

Zdrowo = drogo?

Ruszyłam dziś na zakupy ,żeby ułatwić sobie gotowanie na diecie.
Dieta bezglutenowa nie jest niestety łatwą dietą ani jak się okazuje tanią.
Ksylitol- cukier z brzozy- 250g za 12zł (dla porównania cukier 2/3zł za 1kg)
Olej kokosowy 240g- 10zł a nie był to olej z jakiejś najwyższej półki.
Syrop klonowy- 26zł.
Ale czego się nie robi żeby zadowolić własne odbicie w lustrze...

Nie znalazłam w sklepie makaronu gryczanego ale jest mąka jaglana, gryczana i z amarantusa. Jestem ciekawa czy wyjdą z tego np. naleśniki?
Nie kupuję pieczywa bezglutenowego, bo ponoć jest słaby w smaku (jak papier) i strasznie się rozwala.

Dziś na śniadanie kasza jaglana z jabłkiem.
Na obiad kurczak, warzywa (marchewka, seler, pieczarki, cebula), łyżka kaszy + ser gorgonzola.
Niestety tylko 2 posiłki, bo śniadanie zjadłam o 13.

Jutro ma być ładna pogoda więc może pójdę pobiegać??

W poniedziałek- środa fitness, w czwartek siłownia + stretching.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry zrobiłam mały bałagan komentarzami które usunęłam ^^
    Robiłaś sobie testy alergologiczne? Ja bym chciała, ale się boję, że 90% produktów które jem będę musiała wyeliminować ;/ A diety tego typu są drogie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robiłam testów, nie mam uczulenia na gluten. Dietę bezglutenową przepisał mi trener personalny.

      Usuń