piątek, 20 kwietnia 2012

Cierpienie należy do życia. Jeśli cierpisz, znaczy, że żyjesz.

W głowie pustka.
Ostatnio czuje się jak w innym świecie.
Żyję jakby obok wszystkiego.
Niby jestem ale jakby mnie nie było.
Odbieram informacje z zewnątrz ale nie potrafię ich przetworzyć na coś pożytecznego.
Ona zagłusza moje własne myśli.
''Nie wolno ci jeść''
''Nie zjesz-schudniesz''
Poddaje się jej, bez walki, bez słowa sprzeciwu.
Oh jak łatwo iść w życiu na łatwiznę.
Łatwiej poddać się tyranowi niż włożyć wysiłek w walkę.
Ale czy jest sens walki?
Chyba nie.

Człowiek przyzwyczaja się do bólu, cierpienia.
Przecież nie zawsze musi być kolorowo.
Czasami musimy znieść dużo bólu i cierpienia żeby potem móc cieszyć się szczęściem podwójnie.

Udo 48,5cm


4 komentarze:

  1. Ból i cierpienie są wpisane w istotę człowieka, stety czy niestety.
    Widzę, że udo spada , pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem u Cb 1-szy raz i powiem że bardzo fajny blog. oczywiście że walka ma sens , zwłaszcza o nasze marzenia i cele :) zapraszam do mnie na cassie-ana.blogspot.coom

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem niestety musimy pocierpieć, ale potem jest lepiej. A walka zawsze ma sens, warto walczyć o swoje pragnienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe forum ruchu pro ana.
    Chudość, głodówki, wsparcie, motywacja, bez oceniania.
    Założone dzisiaj- www.starving.pun.pl

    OdpowiedzUsuń