poniedziałek, 17 września 2012

każdy z nas czasem jest egoistą

Kończy się lato, kończą wakacje.
Za tydzień o tej porze będę grzała dupsko w Egipcie.
Co to oznacza?
Że trzeba zacisnąć przez ten tydzień pasa na maxa!

Przecież trzeba pokazać się w kostiumie.
To będzie pierwszy raz jak włożę w te wakacje kostium :O
Bo nie liczę opalania na podwórku gdzie mnie nikt nie widzi.
Nie chcę patrzeć potem na zdjęcia i myśleć jak okropnie wyglądam.
Dlatego pełna mobilizacja!





Od wczoraj mam jakiś dobry humor.
Mimo ,że spotkałam się z nim a on mi powiedział ,że nadal nie wie.
Nie powiedział tak.
Nie powiedział nie.
Ale nie myślę o tym.
On jutro leci do Włoch.
Może tam przemyśli wszystko na spokojnie.

8 komentarzy:

  1. zazdroszczę grzania tyłka! tylko sie tam nie odbrzeraj bo bedzie jojo :)
    bedzie super! też bym z chęcia poleciała.. :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty wakacje, ja szkoła. To niesprawiedliwe. Zazdroszczę. Przynajmniej masz motywację. Do dzieła! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja już tęsknie za wakacjami ! Nic tylko pozazdrościć ;) Trzymaj się chudziutko i wracaj opalona ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku ja juz zapomnialamz e istnieje cos takiego jak wakacje... =(

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko She - uważaj na siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto chudnąć dla takiego celu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że masz wielką mobilizację do diety. Życzę Ci więc, żeby się udało i żebyś jak najlepiej wyglądała w kostiumie kąpielowym!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ambitnie i obyś tą mobilizacje miała do końca :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń