wtorek, 6 listopada 2012

przyszłość?



 Jest już listopad.
Przed nami najgorsze.
Mróz, śnieg, święta, sesja.
Z przyjemności?
Chyba nic.
Coraz częściej przeraża mnie przyszłość.
Czuję jak czas zapierdala a ja nie wiem co robić.
Stoję w mroku na środku skrzyżowania.
Wiele dróg ale, którą wybrać?
Żadnej z nich nie znam, nie wiem co się tam kryje.
Co jest za rogiem?
Boje się, cholernie się boję!
Przyszłości.
Gdzie będę i co będę robić za rok o tej porze?
Muszę wziąć się w garść i zrobić coś żeby bać się mniej.
Ale co? Ale jak?

Czekam na okres.
Powinien już niby być.
Ciekawa jestem czy w ogóle w tym miesiącu uraczy mnie swoją 'wizytą'.






I patrzę w lustro i pytam 'kim jesteś, kim się stałaś i co ty wyprawiasz'?

6 komentarzy:

  1. Hej chciałabym zaprosić Cię na nowe forum
    www.perfekcjawznikaniu.fora.pl zajrzyj do nas koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. rok temu tez zastanawialam sie 'gdzie bede za rok' i nigdy w zyciu nie pomyslalabym ze tu gdzie teraz

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja lubię zimę.
    Śnieg, mróz, mrok...
    jakoś tak. I jesień lubię. Dziwna jestem.
    ale na słowo sesja włos mi się jeży...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się posiada Twoje wierzę. Są piękne cierpienia, wyrazu... Minimum słów, maximum treści.super. I w dodatku tyle wyrażają. Nie myślałaś, żeby zostać poetką?

    Czy mi się wydaje, czy Ty chodzisz/chodziłaś do psychologa? Jeśli dobrze mi się wydaje, co on mówi nt Twych obaw?

    Trzymaj się:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziłam do psychologa ale to było daaawno, jakieś 5lat temu jak nie lepiej. Teraz nie chodzę i póki co nie mam zamiaru iść.

      Usuń
  5. Umieć w ten sposób wyrazić co się czuje,
    jest godne podziwu.. ;)
    Też się zastanawiam, co będzie za rok..
    i przeraża mnie to..
    ale staram się nie myśleć, ..
    wolę nie myśleć..
    bo się panicznie boję..
    tylko czego ? Sama nie wiem..
    dlatego staram się żyć chwilą..
    bo bym zwariowała już do końca. ;/
    Eh.. ja już miesiączki nie mam 10 miesięcy..
    i nadal nie chce mnie uraczyć swoją wizytą.. ;<
    3maj się <3

    OdpowiedzUsuń