poniedziałek, 5 listopada 2012

time

Jeśli znajdziesz czas by dać mi swoją miłość
będę czekać na ciebie.
Jeśli tego potrzebujesz,
jeśli kiedykolwiek będziesz wolny..
Po prostu daj mi znać.
I powiedz gdzie będziesz,
a ja zaraz tam będę.
Jeśli znajdziesz czas
Po prostu bądź szczery.
Jeśli znajdziesz czas,
będę czekać na ciebie.
Ale jeśli nie znajdziesz czasu,
puść mnie wolno
Bo ja nie mam czasu

I nie mam cierpliwości
Za kogo ty mnie masz ?
Dlaczego wciąż czekam ?
Bo do czasu kiedy zdecydujesz
Ja cholernie się duszę
Bo jeśli nie możesz znaleźć czasu
Moje krwawiące serce tego nie zniesie.

5 komentarzy:

  1. Niesamowity wiersz! Idealny do sytuacji, w której się znajduję...Trzymaj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wiersz, ale bardzo smutny...
    Dusisz się w jakiejś niespełnionej miłości :c nie wiem, co Ci na to poradzć. Chodzisz do psych? Może obgadaj to z nią/nim?
    Albo znajdż inny obiekt uczuć.
    Albo zajmij się czymś innym też tak mocno. Możesz np ozdabiać swój pokój, zeszyty, uczyć się, robić zdjęcia (odchudzać)... wyżywać się twórczo. Trzymam kciuki za Ciebie, by to przykre uczucie minęło:)
    A jak się czujesz w ogole? Jak z wagą? z jedzeniem? Długo Cię nie bylo, martwię się trochę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyj jest ten wiersz? Sama go napisałaś? Jest bardzo ładny, ale szkoda, że taki smutny...

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie jest wiersz to jest tłumaczenie piosenki http://www.youtube.com/watch?v=we9jeU76Y9E

    OdpowiedzUsuń