poniedziałek, 17 grudnia 2012

postanowienia?

Do końca roku coraz bliżej.
Czas leci jak szalony.
Pamiętam jakby to było wczoraj jak szłam na pierwszy rok studiów, jak zaczynałam pracę.
A tu nie wiadomo kiedy i minęło już 5 lat.
Pamiętam studniówkę, osiemnastkę, maturę.
Wtedy było łatwiej.
Dokładnie wiedziałam co mnie czeka.
Matura, studia.
Teraz jestem w miejscu kiedy nie wiem nic.
Czuję się jakbym stała przed czarną dziurą, przed drzwiami, za którymi nawet nie mogę się domyślać co jest.
Boję się, ludzie zazwyczaj boją się nieznanego.
Ale póki co trzeba patrzeć na to co jest teraz.
Za kilka dni święta.
Nie boję się ich, mam zamiar je wykorzystać na leżeniu i pisaniu pracy magisterskiej.
Sylwester?
Pewnie w domu.
Na nowy rok nie robię postanowień.
Żadnego: będę regularnie ćwiczyć, będę sprzątać, jeść zdrowo itp.
Nie.
To nie dla mnie. I tak się tych postanowień nie trzymam.
Jutro w pracy wigilia pracownicza.
W środę ostatni raz na uczelnię.
W czwartek chcę upiec pierniki, masę pierników.

Psychicznie nadal jest dobrze, o dziwo.
Nie zaprzątam sobie już głowy nimi.
Ani jednym, ani drugim.
Nie analizuję dlaczego, nie myślę jakby było gdyby.
I chyba to jest to.

5 komentarzy:

  1. Wiesz co? Ja w tymroku też nie robię postanowień noworocznych. Pozostawiam jedynie swoje cele. Ale one nie są z okazji Nowego Roku.

    Powodzenia w pisaniu pracy magisterskiej. Dużo masz do napisania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No całą pracę, jeszcze nic nie zaczęłam.

      Usuń
  2. No to dobrze, ze trzymasz się dobrze. Jest coś w tym co mówisz. ja wiem: matura, studia. Potem jakaś praca: no własne, jakaś, niesprecyzowana.... Ciesz się, ze ha nasz w czasach kryzysu:) powodzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym powiedzieć dokładnie to samo. Kiedyś byłam pewna niektórych rzeczy. Teraz nie wiem nawet, co będzie jutro i źle się z tym czuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. święta to czas na odpoczynek. zapomnij o wszystkim o co walczyłaś cały rok. poukładaj priorytety, przy kubku kakao i pierniczkach. ciesz się prezentami i nabierz siły na kolejny rok, rok ktory będzie twoim rokiem, kolejnym z twojego życia. zamień strach przed niestabilnością w ekscytację nieznanym.

    OdpowiedzUsuń