wtorek, 9 kwietnia 2013

potrzebuję, aby ta dziura zniknęła

Przyszedł okres. Z prawie dwutygodniowym opóźnieniem ale jest.
Wbrew pozorom cieszy mnie to.
Poszłam wczoraj wreszcie na aerobik po prawie dwutygodniowej przerwie.
Tego mi było trzeba!
Mam nadzieję ,że jutro też uda mi się pójść.
Postanowiłam zacisnąć pasa.
Nie wyglądam dobrze.
Nie wyglądam tak jakbym chciała.
Jestem grubą świnią, nienawidzę się za to!
A lato co raz bliżej...

Wczoraj:
- mała kawa z mlekiem
- 2 szklanki soku marchwiowego
- naleśnik z mąki orkiszowej ze szpinakiem
+ 1h ćwiczeń

3 komentarze:

  1. Świetny bilans, trzymaj tak dalej a schudniesz szybciej niz Ci się wydaje :) Swietnie , że ćwiczysz nie odpuszczaj, nie wystarczy tylko chudnac trzeba sie tez ukształtowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ćwicz, jedz zdrowo, ale nienawiść nie jest żadnym wyjściem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że się starasz. Szkoda, że nie mogę chodzić na aerobik. To na pewno fajny ruch.

    Często piszesz o nienawiści. Może to niepotrzebne, bo nic nie zmieni, a tylko wprawia Cię w gorszy nastrój...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń