środa, 28 sierpnia 2013

jesień?

Pogoda za oknem już zdecydowanie nie dla mnie.
Zimno, stanowczo za zimno.
Już nie wyjdę na dwór bez swetra a czasami nawet i dwóch.
Powinnam żyć w ciepłych krajach, w Polsce 'żyję' właściwie przez 2 miesiące kiedy jest ciepło.
Boje się pomyśleć co będzie za miesiąc, dwa.

Za 3 tygodnie lecę z koleżankami do Turcji.
To jest motywacja żeby nie zawalać i grzecznie trzymać się diety.
Na ćwiczenia co prawda nie mam zupełnie czasu ale przez to staram się trzymać niskie bilanse.
Jakie?
Nie wiem, tak dokładnie nie liczę ale widzę ,że spadam w wymiarach i to mi się podoba.
Na wagę nie wchodziłam dobre 2 m-ce.
Dobrze ,że Tomasz nie wciska mi na siłę jedzenia.
- Zjesz coś?
- Nie, dziękuję
- A no tak, zapomniałem ,że ty nie jesz
Póki co nie przeszkadzają mi te słowa, nie bolą.
Wiem ,że kiedyś wypadałoby mu powiedzieć, ale jeszcze nie teraz.
Jest za wcześnie....

6 komentarzy:

  1. też przeszkadza mi zimno, ale trzeba myśleć pozytywnie ;) Super że jedziesz do Turcji ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. też już zaczynam się chować pod kocem z kubkiem ciepłej herbaty, jesień zdecydowanie nam nie sprzyja. zazdroszczę wyjazdu, masz świetną motywację, na pewno pomoże Ci się trzymać w ryzach :) nie wiem na jakim etapie jesteś z Tomaszem, ale pewnie gdybyś mu powiedziała to wiele by zmieniło. nie dziwię się że się tego boisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo co do pogody! Nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę Ci tej Turcji! Zabierz mnie ze sobą :)
    Trzymaj się diety i wyglądaj tam pięknie!
    Dodaję do linków i będę odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że tak dzielnie trzymasz dietę :)

    Co do pogody, to ja nigdy nie chciałabym żyć w ciepłych krajach. Wolałabym raczej na Syberii, bo nienawidzę lata.

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie cierpię zimy...
    Ale z kolei nie lubię też lata, dobrze mi wtedy kiedy pogoda jest pośrednia. Kiedy mogę założyć długie spodnie i bluzkę z dlugim rękawem, żeby zakryć ciało.
    Powodzonka w dalszym trzymaniu diety;)
    Trzymaj się chudo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty nie wyjdziesz bez swetra, ja nie mam w ogóle chęci wychodzić, zaszyłabym się w domu, taki azyl mój. Za miesiąc dwa, to będę zombie mod, nie do życia.

    OdpowiedzUsuń