wtorek, 3 listopada 2015

listopad

Październik zleciał jak z bicza strzelił.
Przyszedł listopad, który to już listopad w historii mojego bloga?
Zakładając bloga ileś lat temu w życiu nie pomyślałabym  ,że będę go prowadzić tak długo.
Mało jest takich blogów, a szkoda.
Poznałam tutaj naprawdę wiele fajnych dziewczyn, po których nie został już nawet blog.

Wstałam dziś o 6;30. Nie mogłam spać.
Na dworze już jasno ale i smutno. Żółto-brązowe liście leżą na podjeździe, tylko czekać aż przykryje je śnieg.
Piję kawę z mlekiem i myślę co zjem na śniadanie.
Strasznie skurczył mi się ostatnio żołądek i moje porcje są naprawdę małe.
Z jednej strony się cieszę z drugiej...boje się ,że pójdę równią pochyłą w dół.
Świadomość choroby jest ciężką rzeczą. Gdy byłam młodsza i nie wiedziałam co mi dolega tylko ślepo dążyłam do chudości byto wygodniejsze. Teraz walczę sama ze sobą. Między 'chcę być chuda za wszelką cenę' a 'wiesz ,że niejedzenie nie prowadzi do niczego dobrego'. Straszne uczucie, nie polecam.

Wkurzają mnie gadki ludzi o moim wyglądzie. Wbrew pozorom nie lubię słuchać ,że chudo wyglądam. 
Jedynie co się zmieniło to to ,że już nie upieram się jak głupia ,że dużo jem ale i ćwiczę dlatego chudnę.
Nie chce mi się już okłamywać i walczyć z ludźmi. Niech sobie myślą, gadają co chcą. Im jestem starsza tym bardziej mam to gdzieś.
Powiem więcej....2 moje pracownice/koleżanki wiedzą ,ze chodziłam do psychologa w związku z moim wiecznym odchudzaniem się. 

No to chyba tyle, miłego dnia.

2 komentarze:

  1. U mnie minęło już 8 lat prowadzenia bloga i podobnie jak Tobie, brakuje mi osób, które były ze mną od początku...to takie smutne, że ludzie tak poprostu usuwają blogi...próbują wymazać przeszłość...
    Trzymaj się :*
    ~~catherine-moje-zycie.blog.onet.pl~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że przynajmniej zdajesz sobie sprawę że niejedzenie jest złe. Masz kogoś bliskiego kto Cię wspiera? Ludzie gadają i wiem coś o tym ... Nie przejmuj się opinią osób które nie mają dla Ciebie większego znaczenia.
    Trzymaj się :>

    OdpowiedzUsuń