wtorek, 17 maja 2016

wyzwanie?

Pogoda wczoraj to był jakiś dramat. Zimno, ciemno, padał deszcz.
Nie było miejsc na zajęciach fitness, pobiegać nie mogłam.
Pogrzebałam na yt i znalazłam bardzo fajny kanał z ćwiczeniami- fitness blender.
Fajne, przejrzyste filmiki, odmierzają czas i przybliżoną wartość spalonych kalorii :)
Będę testować różne ćwiczenia i chcę podjąć wyzwanie- ćwiczenia 6 dni w tygodniu. Oczywiście nie mam na myśli tylko yt. Czy, któraś z Was chce się przyłączyć?
W postach pod koniec będziemy pisać i ew. wklejać linki do zrobionych ćwiczeń.
Jeśli macie jakieś inne sprawdzone kanały to chętnie sprawdzę.
I tak...zaczynamy od już, nie od poniedziałku!


Wczoraj:
fitness blender cardio: https://www.youtube.com/watch?v=fcN37TxBE_s
+ 50 brzuszków
+ 4 km spacer
Spalone: 450 kcal (niby wychodzi więcej z samego yt ale wolę liczyć mniej, bo wiadomo ,ze każdy ma inną budowę ciała a poza tym to zawsze lepiej policzyć mniej niż więcej ;)

Dzisiaj:
- 2 h fitnessu (BUP, płaski brzuch)

2 komentarze:

  1. Ja ćwiczę na siłowni, podziwiam podjęcie wyzwania u mnie wychodzi zawsze 4 razy w tygodniu. Powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja biegam i robię Chodakowską głównie. Polecam jeszcze Martę z codzienniefit na youtube, xhit i Rebeccę- Louise Fitness (kanał nazywa się chyba RL Healthy) :) Póki co mam dość intensywne treningi, więc wolę 5 razy w tygodniu, ale jeśli to nie przeszkoda, to chętnie wspólnie bym się wspierała z Wami :) Trzymaj się chudo :* Dopiero zaczęłam z proaną i właśnie przed chwilą odkryłam ten blog, ale podoba mi się więc dodaję do obserwowanych i zaraz przeczytam resztę postów! ♡

    OdpowiedzUsuń