czwartek, 9 czerwca 2016

Biała śmierć?

Odstawiłam koktajle na śniadanie i wróciłam do wafli ryżowych, serka wiejskiego i warzyw.
Zdarzyło mi się nawet zjeść płatki jaglane z malinami czego już dawno u mnie nie było, głównie dlatego ,że ciężko mi znaleźć maliny świeże/mrożone, a jaglanka najlepiej mi smakuje właśnie z malinami (choć ze świeżymi truskawkami też jest smaczna).
Koktajle jakoś mi się przejadły dlatego pijam je od czasu do czasu w ciągu dnia.

Ostatni post o bieganiu bardzo Wam się spodobał z czego niezmiernie się cieszę.
Dostałam wiele zapytań jak wytrwać w ćwiczeniach. Co Wam mogę poradzić? hmm....
Myślę ,że ćwiczenia wchodzą w nawyk po jakiś 3-4 razach? Oczywiście czasami są dni kiedy totalnie nam się nie chce. Co wtedy? Wyjścia są 2:
1. zmusić się choć do 20minutowego wysiłku
2. odpuścić.
Każda opcja wiąże się z jakimiś skutkami. Po pierwsze albo złapiecie bakcyla i z 20min ćwiczeń zrobi się kolejne 20, lub się zniechęcicie. Po drugie, odpuścicie jednego dnia ale być może drugi będzie lepszy i z chęcią weźmiecie się do ćwiczeń, lub rozleniwicie się i jeden dzień lenistwa przejdzie w kolejny i kolejny.
Każda z Was jest inna i dla każdej będzie dobre coś innego, więc nie dam Wam jednej cudownej rady.

Weekend minął spokojnie. Praca a w niedzielę totalne lenistwo- w łóżku do 18 :O
W poniedziałek bieganie- 6km
Wczoraj również- 5,5km
Dzisiaj idę wieczorem na kolację (sushi) więc zrobię sobie trening w domu.

Ostatnio obejrzałam na yt 2 ciekawe filmy dokumentalne o cukrze.
Naukowcy, doktorzy itd. twierdzą ,że rosnąca fala ludzi otyłych jest spowodowana nadmiernym jedzeniem cukru, który jest dosypywany właściwie do wszystkiego- wszystkich przetworów, keczupu, sosów itp. Dlaczego? Bu jest tani i obniża koszty produkcji, jest też tanim konserwantem. Dodatkowo polecam obejrzeć film o produktach typu 'light'. Gdzie pokazane jest jak producenci nabijają nas w balona obniżając zawartość tłuszczu dodając....cukier.
Ja staram się jak najmniej spożywać cukru. Nie słodzę od lat, kupuję czekoladę bez cukru, do pieczenia daję różne zamienniki.

Niżej zostawiam Wam linki do filmów. Miłego oglądania!
Cukier gorszy od tłuszczu
Zabójczy cukier
Ciemna strona produktów 'light'

5 komentarzy:

  1. Próbowałaś kaszę jaglaną z bananem? Przez parę miesięcy było to moje codzienne śniadanie ♥
    Gdzie kupujesz czekoladę bez cukru? :D Mogłabyś polecić jakąś markę?
    Miłej kolacji, trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydajesz mi się być bardziej doświadczoną i zawziętą w sprawie odchudzania. Przydałoby mi się wsparcie kogoś takiego, jak Ty.
    (bardzo przydatne linki, może odstraszą mnie od czekolady z cukrem na dłuższy czas)

    cykada-na-diecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam, ale spróbuję przyrządzić sobie coś takiego na śniadanie, u mnie w tamtym roku królował płatki jaglane ale połączone z jogurtem naturalnym, lub po prostu zwykła owsianka :P Sama mam zastój w ćwiczeniach, co do biegania, biegam, ale mel b to już mi się nie chce zrobić hhaha. Herbaty nie słodzę, kawę muszę, chociaż łyżeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio na śniadanie to tylko owsianka :) ale ostatnio mam już jej po trochu dość. A koktajle. Boże jak ja je ubóstwiam. Kocham truskawkowy <3
    A co do cukru. Też nie słodze dłuuugooo. Nienawidzę nieposłodzonej herbaty czy kawy. W sumie to ja niczego nie dosładzam. I tak jadam za dużo cukruu ;/
    (fajne linki, mam co oglądać, przynajmniej nauczę się czegoś i będę wiedziała co warto jeść a co nie)

    OdpowiedzUsuń
  5. Achhh sushi... odkąd poznałam jego smak, nie mogę już jakoś zapomnieć o nim i jest to z pewnością rzecz, jakiej nie mogłabym się oprzeć nigdy, mam nadzieję, że kolacja sie udała.

    OdpowiedzUsuń