środa, 1 czerwca 2016

Czerwiec!

Do wyjazdu pozostały niecałe 2 miesiące!
Już się nie mogę doczekać.
Potrzebuję odpocząć, bardzo!
I fizycznie i psychicznie.
Wyłączyć telefon służbowy a na sekretarkę nagrać "witam, jestem na urlopie".
Leżeć na leżaku, wygrzewać się i pić drinki.
Nie przejmować się totalnie niczym. Wyłączyć mózg i cieszyć się daną chwilą.
Ale żeby było w 100% idealnie muszę ogarnąć jeszcze swoje ciało.
Wszyscy mówią ,że jest dobrze ale nie dla mnie.
Zawsze może być lepiej!
Postawiłam sobie wyzwanie żeby ćwiczyć 6 dni w tygodniu.
Niestety albo robiłam za ciężkie treningi albo jednak ciało potrzebuje więcej czasu na regenerację.
Najlepiej po 2 dniach robić dzień przerwy albo robić delikatne ćwiczenia.
Ale nie poddaje się, próbuję dalej.
Nie wykupiłam karnetu na fitness, bo zapomniałam więc biegam i ćwiczę w domu.
Dzisiaj wypada dzień regeneracji ale chyba pomęczę trochę brzuch ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz