środa, 13 czerwca 2012

Głębokie są tylko uczucia, które się ukrywa.

Radość i smutek.
Brak mocy i ogromna siła.
Tyle uczuć, sprzecznych.
Mam ochotę płakać i jednocześnie czuję ,że mogę góry przenosić.
Chcę nie robić nic i wiele rzeczy na raz.
Chcę być sama i mieć kogoś.
Chcę jeść i być chuda.
Chcę już wakacje a szkoda ,że rok szkolny się kończy.
Chcę jego a gdy go mam to go odpycham.
Chcę wyzdrowieć a tak ciężko pożegnać mi się z nią.


Dobrze mi samej.
Nie wiem po co się wplątuję w jakiekolwiek relacje z facetami.
Kocham swoją wolność, niezależność.
Nie zależy mi na nikim i niczym.
On by powiedział ,że widzę tylko czubek własnego nosa.


1 komentarz:

  1. no bo anoreksja jest egoistką i zmusza do egoizmu, bo wciąż myślisz o jednym, więcej o sobie niż o innych ludziach. Z drugiej strony każdy jest egoistą tylko niektórzy to lepiej ukrywają.

    OdpowiedzUsuń