poniedziałek, 18 czerwca 2012

Z kłam­stwem jak z nar­ko­tykiem, można się od niego uzależnić.


Kłamanie wychodzi mi nad wyraz dobrze.
Bez zająknięcia mówię co jadłam, jak się czuję itp.

Człowiek łatwo się uzależnia.
Ja się łatwo uzależniam.
Głód...nawet on potrafi być uzależniający.
Spadające kg...i chcesz więcej i więcej.
Klapki na oczach jak u alkoholika, ćpuna.
Nie możesz się powstrzymać to silniejsze od ciebie.
Wiesz ,że to złe a jednak brniesz w to dalej na oślep.
I choć mówisz ,że jutro będzie inaczej- nie jest.
Okłamujesz innych lecz najbardziej siebie.
A przecież dobrze wiesz ,że nie będzie inaczej.
Ja wiem ,że każdy dzień będzie taki sam.
Jestem taka słaba i tak silna zarazem.

Udo 46,5 cm


Spotkanie z J.
Jest dobrze.
Przy nim nie myślę o niej.
Uśmiecham się, jest fajnie.



6 komentarzy:

  1. Jestes taka silna!! Dziekuej za odpowiedz na maila :* nie mialm kiedy odpisac zrobie to wkrotce! Jestes moja inspiracja.. Jestes taka silna, potrafisz ! To prawda ze nie jedzenie uzaleznia...troche ciezko czasem jest ale ta satysfakcja po!!
    Wierze w Ciebie i dziekuje ze jstes :*
    ...GzD>..xoxox

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam! masz power, a takie uda to marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam cię za twoją determinację i siłę.
    3maj się kochana
    Chudnij;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje udo.. 46cm- podziwiam..
    Też kiedyś byłam na onecie, pare lat temu, nie wiem czy nawet nie pisalam wtedy do Ciebie, skojarzył mi się Twój stary blog..
    Zapraszam do mnie:
    www.ana-mala-czarna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Inni nie mogą się powstrzymać od chudnięcia, a inni od jedzenia.. Ech.. :(
    Pozdrawiam!
    http://malazbrodnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 46,5cm - łał, zazdroszczę i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń