wtorek, 15 stycznia 2013

Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym.

Nie mam czasu.
Na nic.
Dosłowanie.
Dodatkowa praca pochłania całkowity mój wolny czas, który miałam.
Nie mam czasu na zrobienie projektów na zaliczenie.
Nie mam czasu na napisanie prac zaliczeniowych.
Nie mam czasu na pisanie magisterki.
Nie mam czasu nawet się wyspać, dzisiaj spałam 2,5h.
Nie mam czasu nawet jeść, jem śniadanie i dalej nic, ewentualnie jakaś kawa.
Nie mam czasu na ćwiczenia.
Przepraszam ale nie mam czasu nawet napisać tutaj.

Nadrobię, kiedy będę miała choć chwilę wolnego.
Obiecuję.

4 komentarze:

  1. Skąd ja to znam..? A nie, chwila. Widzę, że bardzo się starasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. znajdź dla siebie choć chwilę, na jakiś relaksik bo długo tak nie można... jakaś wolna leniwa niedziela czy choćby popołudnie odetchnąć od tego wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. kochanie, tu frynka, wrócilam
    frynka.eblog.pl

    OdpowiedzUsuń