środa, 17 kwietnia 2013

jesteśmy wciąż tacy sami

Wzięłam się w garść.

On mnie motywuje, bo wiem ,że lubi chude.
To śmieszne. Bo to znowu On....

Brak czasu.
Męczy mnie to powoli.
Potrzebuję wyjazdu.
Odpoczynku psychicznego.
Od pracy, od szkoły, od domu i rodziców, od tych znanych mi, oklepanych miejsc.

Dzisiaj muszę jechać do pracy i nadrobić zaległości.
Aż mnie skręca jak o tym myślę ale nie ma lekko.
Nikt nie powiedział ,że dorosłe życie będzie łatwe.
Jedyne co mnie teraz cieszy to pogoda i to ,że z dietą wracam na dobre tory.




Znowu się uśmiecham,
wiem ,że wszystko będzie dobrze.

1 komentarz:

  1. Dorosłe życie jest niesamowicie trudne, wiem coś o tym... Czasami chciałabym, żeby wszystko było takie łatwe jak w dzieciństwie...

    Najważniejsze, że masz motywację do chudnięcia. Jeśli masz motywację, to znajdziesz siłę :)

    OdpowiedzUsuń